CURI HATI AWAK, BOLEH? ( RELEASED)

Alhamdulillah.
Syukur pada Allah kerana mengizinkan untuk diterbitkan lagi karya Min.
Bagi yang mengikuti blog Min, jangan lupa dapatkan tau.
Thanks semua sebab sudi support Min..

Min belanja cover dan sinopsis yaa..




Sejak peristiwa itu, dia tidak lagi bertemu dengan perempuan itu. Dia kesal dan ingin memohon maaf atas apa yang terjadi tetapi hampa. Perempuan itu tidak lagi ditemui. Sampailah satu masa secara tidak sengaja mereka bertemu lagi dan pada hari yang sama terjadinya satu tragedi yang tak diingini.
Hati Iyad Mujahid mula terpaut pada keperibadian Azra Zinnirah. Melalui sahabat baik Azra Zinnirah, Iyad Mujahid diam-diam mengambil tahu tentang latar belakang Azra Zinnirah. Dia lega apabila Azra Zinnirah masih tidak berpunya dan Akil bukanlah anak kandungnya. Dia cuba melamar Azra Zinnirah untuk menjadi isterinya tetapi tidak mudah perempuan itu menerimanya.

“Awak tak perlu kejar saya, Iyad. Banyak lagi perempuan lain yang lebih cantik dan sempurna di luar sana.”
“Memang banyak Azra. Gila kau tak nak lelaki handsome macam saya ni. Tapi hati saya bukan untuk mereka kat luar sana. Hati saya ni untuk awak, Azra Zinnirah.”

Pujuk punya pujuk tetap tiada jawapannya. Tapi kerana satu peristiwa, Azra Zinnirah mula sedar dia dah mula sayangkan lelaki itu. Mereka disatukan dalam sebuah majlis perkahwinan yang sangat meriah.

“And one more thing. Just want to let you know that I’m so crazy in love with you, baby. I love you so much.”


Pada awalnya semuanya bahagia. Mereka menjalani kehidupan seperti biasa. Azra Zinnirah dulunya kehilangan keluarga rasa ada keluarga semula. Tetapi panas yang disangka ke petang rupanya hujan di tengah hari. Penerimaan Izzati pada Azra dan kehadiran Nadeem Ukail cuba merosakkan hubungan mereka. Dalam ketika itu, kemunculan Husna pula mengundang salah faham pada Azra. Adakah mereka cuba mempertahankan rumahtangga mereka? Atau lebih memilih untuk relakan sahaja? 

2 comments:

  1. Tahniah lama x buka blog tup tup dah kuar novel yg di nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. Dah boleh dapatkan di kedai-kedai buku dah. Terima ksih sudi sokong karya Min. 😊😊😊

      Delete

- Kalau tak kisah boleh tinggalkan komen...
- Setiap komen anda amatlah dihargai...
- Kalau suka bolehlah klik button Like...
- Terima Kasih...

Semoga anda sentiasa diberkati dan dirahmati oleh ALLAH